dinsdag 2 oktober 2012

Feliz Cumpleaños...

Op 28 september was Tom jarig, en die dag konden we toch niet ongemerkt voorbij laten gaan! Karolien en ik waren in de voormiddag inkopen gaan en 's middags begonnen we al cake te bakken. We hadden helaas geen weegschaal dus alles was een beetje à l'improviste, maar ik vertrouwde volledig op Karolien haar kookkunsten die naar eigen zeggen al 1000  caken had gebakken. Moraal van het verhaal: check toch even het recept. Gelukkig waren ze van smaak best nog te eten.

Daarna gingen we naar Karolien haar appartement (ze woont in hetzelfde gebouw maar 2 verdiepen lager) en versierden heel de living met ballonnen en slingers. Ik was nog snel even naar universiteit gelopen om het liedje 'Ceulpleaños Feliz' te downloaden en op mijn iPod te zetten, aangezien ik toen nog geen internet had op mijn appartement. Snel nog spaghetti gegeten, gedoucht en alles klaargezet. We hadden gezegd dat we bij ons eerst iets gingen drinken om 's avonds te gaan feesten, dus normaal gezien was Tom van niets op de hoogte... Uiteindelijk werd het een gezellige avond met belachelijke, maar goed smakende kruimelcake, genoeg drankjes, chips en muziek.


Om 12 uur was het tijd voor de pakjes... We hadden overlevingspakket samengesteld voor zijn verblijf hier in Soria (foto is overbodig...) en Tom gaf ons een een geweldige speech. We bleven nog een tijdje plakken (er was toch eten en drank genoeg) en speelden een paar rondjes UNO. 

Na serieus wat Spaans gevloek en gelach maakten we ons klaar om naar 'la zona' te gaan zodat Tom zijn 20ste verjaardag niet snel zou vergeten! En alweer een geslaagde avond... 
(foto's getrokken door Tatjana Geerts)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten