zaterdag 29 september 2012

The story begins...

Ondertussen ben ik nu bijna 2 weken in Soria. Sinds gisteren heb ik eindelijk internet op mijn appartementje, dus kan de communicatie al iets vlotter verlopen! Bij deze ben ik al goed geïnstalleerd en beginnen mijn dagen wat structuur te krijgen. De eerste week verliep heel hectisch, nu is het een kwestie van tijd voor het integratieproces... Het enige nadeel is dat ze ons nog altijd als toeristen aankijken op straat, maar als we ze zoals de 'echte' hier aanspreken in één adem met ¿Hola, qué tal?, zijn de mensen aangenaam verrast dat we de Spaanse levenswijze al een beetje hebben overgenomen. We hebben al een aantal leuke dagen en momenten beleefd zoals ons tripje naar Valladolid, de kennismaking met andere Erasmussers, de verjaardag van Tom en uiteraard ook de eerste lessen (ahum)! Later meer hierover, met uiteraard bijpassende foto's! :)

Tess

1 opmerking: